Reklamacje i zwroty
Zwroty i reklamacje
Zwroty - odstąpienie od umowy
- Czas na zwrot?
Możesz odstąpić od umowy* 14 dni od dnia otrzymania towaru**.
Warunkiem koniecznym do odstąpienia od umowy jest wypełnienie oświadczenia poprzez:- elektroniczny formularz (link)
lub - wysłanie nam wypełnionego formularza plik_formularza (link) na adres
- e-mail sklep@zasilchate.pl
- bądź adres pocztowy gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 15-797 Białystok
- elektroniczny formularz (link)
- Jak odesłać towar?
Dowolnym kurierem, na odesłanie towaru jest 14 dni. Adres do odesłania:
MPH P. Paśnikowski, U. Paśnikowska
gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 15-797 Białystok
e-mail: sklep@zasilchate.pl; tel. 796256137
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, możemy Ci pomóc w odesłaniu towaru (kontakt: 796256137) - Kto pokrywa koszt odesłania?
Nie zwracamy kosztów dostawy. - Kiedy otrzymam zwrot kosztów?
Wszystkie płatności, w tym koszty dostawy zwrócimy do 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru. - W jakiej formie otrzymam zwrot?
W takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność, wyjątkiem jest płatność za pobraniem. W przypadku płatności za pobraniem zwrotu dokonujemy przelewm bankowym na nr konta wskazany w formularzu zwrotu.
UWAGA:
- *zwroty nie przysługują firmom, które kupiły towar i zakup jest związany bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą
- **bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik
- wszelkie procedury, terminy i forrmy zwrotu szczegółowo zostały opisane w REGULAMINIE
Reklamacje
- Reklamacja z tytyłu gwarancji producenta.
- Czas trwania gwarancji.
Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta. Długość trwania gwarancji zamieszczony jest w opisie produktu. - Sposób postępowania
W przypadku zaistnienia potrzeby naprawy gwarancyjnej urządzenia prosimy kontaktować się z autoryzowanym serwisem danej marki produktu. Warunki gwarancji są dołączone do zakupionego produktu.
Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi. - Czas rozpatrywania
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. - Koszty
O ile producent nie odbierze sprzętu na swój koszt, zwórcimy Ci koszty wysyłki maksymalnie do kwoty najtańszej możliwej dostawy dostępnej w naszym sklepie. Warunkiem zwrotu jest uznanie reklamacji przez producenta. - Kto może skorzystać z gwarancji producenta?
Każdy klient.
- Czas trwania gwarancji.
- Reklamacja z tytułu rękojmi.
- Czas trwania
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. - Sposób postępowania
Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres:
MPH P. Paśnikowski, U. Paśnikowska
gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 15-797 Białystok
lub też mailowo na adres: sklep@zasilchate.pl.
W przypadku wątpliwości można skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 796256137.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila). - Czas rozpatrywania.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. - Możliwe rozwiązania.
Jeżeli towar ma wadę, możesz:- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Szczegóły i wykluczenia znajdziesz w REGULAMINIE
- żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Szczegóły i wykluczenia znajdziesz w REGULAMINIE
- Koszty dostawy
Jeśli reklamacja jest zasadna koszty dostawy pokrywamy my, maksymalnie do kwoty najtańszej możliwej dostawy dostępnej w naszym sklepie. Potrzebujesz pomocy w zorganizowaniu transportu, zadzwoń: 796256137 - Gdzie odesłać sprzęt?
Na adres:
MPH P. Paśnikowski, U. Paśnikowska
gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 15-797 Białystok
e-mail: sklep@zasilchate.pl; tel. 796256137 - Kto może reklamować towar z tyt. rękojmi?
Wszyscy kliencji z wyłączeniem przedsięborców, których zakup jest związany bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą
- Czas trwania
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.