Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje


Zwroty - odstąpienie od umowy

  1. Czas na zwrot?
    Możesz odstąpić od umowy* 14 dni od dnia otrzymania towaru**.
    Warunkiem koniecznym do odstąpienia od umowy jest wypełnienie oświadczenia poprzez:
  2. Jak odesłać towar? 
    Dowolnym kurierem, na odesłanie towaru jest 14 dni. Adres do odesłania:
    upmake Paweł Paśnikowski
    gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 
    15-797 Białystok
    e-mail: sklep@zasilchate.pl; tel. 796256137
    Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, możemy Ci pomóc w odesłaniu towaru (kontakt: 796256137)
  3. Kto pokrywa koszt odesłania?
    Nie zwracamy kosztów dostawy.
  4. Kiedy otrzymam zwrot kosztów? 
    Wszystkie płatności, w tym koszty dostawy zwrócimy do 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.  
  5. W jakiej formie otrzymam zwrot?
    W takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność, wyjątkiem jest płatność za pobraniem. W przypadku płatności za pobraniem zwrotu dokonujemy przelewm bankowym na nr konta wskazany w formularzu zwrotu.

UWAGA:

  • *zwroty nie przysługują firmom, które kupiły towar i zakup jest związany bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą
  • **bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
    • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
    • a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik
  • wszelkie procedury, terminy i forrmy zwrotu szczegółowo zostały opisane w REGULAMINIE

Reklamacje

  1. Reklamacja z tytyłu gwarancji producenta.
    1. Czas trwania gwarancji.
      Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta. Długość trwania gwarancji zamieszczony jest w opisie produktu.
    2. Sposób postępowania
      W przypadku zaistnienia potrzeby naprawy gwarancyjnej urządzenia prosimy kontaktować się z autoryzowanym serwisem danej marki produktu. Warunki gwarancji są dołączone do zakupionego produktu.
      Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
    3. Czas rozpatrywania
      Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
    4. Koszty
      O ile producent nie odbierze sprzętu na swój koszt, zwórcimy Ci koszty wysyłki maksymalnie do kwoty najtańszej możliwej dostawy dostępnej w naszym sklepie. Warunkiem zwrotu jest uznanie reklamacji przez producenta. 
    5. Kto może skorzystać z gwarancji producenta?
      Każdy klient.
  2. Reklamacja z tytułu rękojmi.
    1. Czas trwania
      Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.
    2. Sposób postępowania
      Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres:
      upmake Paweł Paśnikowski
      gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 15-797 Białystok
      lub też mailowo na adres: sklep@zasilchate.pl.
      W przypadku wątpliwości można skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 796256137.
      W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).
    3. Czas rozpatrywania.
      Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
    4. Możliwe rozwiązania.
      Jeżeli towar ma wadę, możesz:
      • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Szczegóły i wykluczenia znajdziesz w REGULAMINIE
      • żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Szczegóły i wykluczenia znajdziesz w REGULAMINIE
    5. Koszty dostawy
      Jeśli reklamacja jest zasadna koszty dostawy pokrywamy my, maksymalnie do kwoty najtańszej możliwej dostawy dostępnej w naszym sklepie. Potrzebujesz pomocy w zorganizowaniu transportu, zadzwoń: 796256137 
    6. Gdzie odesłać sprzęt?
      Na adres:
      upmake Paweł Paśnikowski
      gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3 lok. 1; 15-797 Białystok
      e-mail: sklep@zasilchate.pl; tel. 796256137
    7. Kto może reklamować towar z tyt. rękojmi?
      Wszyscy kliencji z wyłączeniem przedsięborców, których  zakup jest związany bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl